قیمت میلگرد آلومینیوم

قیمت میلگرد آلومینیوم

میلگرد آلومینیوم

در این مطلب می توانید در مورد قیمت میلگرد آلومینیوم اطلاعاتی همچون تعریف کلی از میلگرد، عملکرد، ویژگی، چگونگی ساخت و انواع آن مشاهده کنید.

به طور کلی میلگرد آلومینیوم وسیله ای برای بالا بردن استحکام بتن می باشد. و از آن برای تقویت مقاومت کششی بتن استفاده می کنند، تا سازه ها در برابر هر نوع حادثه ای که منجر به کشش، پیچش و یا برش شود، مقاوم شود. شما این میلگردها را از بیرون سازه ها نمی توانید مشاهده کنید چرا که آن ها درون بتن دفن شده اند.

یک نوعی از این میلگردها میلگرد آلومینیومی می باشد که طی فرآیند آلیاژ آلومینیوم با اکستروژن تولید می شوند. این نوع میلگرد ها اکثرا در سازه هایی همچون، پایه ها بتنی، پل، جاده، ساختمان های بلند، رمپ پارکینگ و… استفاده می شوند.

اکثرا برای استقامت بیشتر سازه، از میلگرد آلومینیومی به صورت مشبک استفاده می شود، یعنی آن ها را به صورت عمودی و افقی به روی یکدیگر قرار می دهند. طول این میلگرد ها اکثرا 3 متر می باشد، اما مشتری م تواند با اندازه ی دلخواه خود سفارش دهد.

قیمت میلگرد آلومینیوم
قیمت میلگرد آلومینیوم

فواید میلگرد آلومینیومی

تا اینجا متوجه شدیم که به طور کلی میلگردها برای افزایش استحکام سازه ها استفاده می شوند، اما اگر بخواهیم فواید آن را نام ببریم به این چند مورد می توان اشاره کرد:

  • ضد زنگ
  • بالا بودن رسانایی حرارتی
  • بالا بودن جوش پذیری
  • در برابر خوردگی مقاومت دارد
قیمت میلگرد آلومینیوم
قیمت میلگرد آلومینیوم

انواع میلگرد آلومینیومی

میلگردهای آلومینیومی در سری های متفاوتی تولید می شوند، که این سری ها از 1000 تا 8000 می باشند. و هر کدامشان نیز زیز شاخه ای دارند، که در اینجا میلگرد هایی که بیشتر در ایران استفاده می شوند را می بینیم:

  • میلگرد آلومینیوم 7075

می توان آلیاژ سری 7000 را یکی از مهم ترین آلیاژها خواند، و پررنگ ترین ویژگی اش شکل پذیری بالا ی آن می باشد.

  • میلگرد آلومینیوم 651T ، 6T -7075

در این نوع میلگرد پسوند 6T را می بینید که، نشان دهنده عملیات حرارتی پیرسازی مصنوعی می باشد. و مهم ترین ویژگی اش را می توان استحکام زیاد آن در برابر دیگرمیلگرد ها، نام برد.

  • میلگرد آلومینیوم 2024

یکی دیگر از آلیاژ های مهم آلیاژ 2000 می باشد، که وقتی عملیات حرارتی روی آن انجان شود خواص اش افزایش زیادی خواهد داشت. و مهم ترین ویژگی اش مقاومت و استحکام بالای آن می باشد.

قیمت میلگرد آلومینیوم

به دلیل نوسانات بالا نمی توان قیمت ثابتی برای میلگرد آلومینیومی تعیین کرد شما همیشه می توانید با ما تماس گرفته و قیمت به روز را از ما دریافت کنید.

از عواملی که روی قیمت میلگرد تاثیر گذار است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر میلگرد
  • کاربرد میلگرد
  • کیفیت میلگرد
  • آلیاژی که در میلگرد به کار رفته

شما می توانید برای گرفتن استعلام قیمت میلگرد آلومینومی و مشاوره با کارشناسان آلوم آنلاین، با شماره های زیر در تماس باشید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

میلگرد آلومینیوم چیست؟

به طور کلی میلگردها برای بالا بردن استحکام سازه هایی همچون ساختمان،پل، پایه های بتنی، جاده و... استفاده می شوند، که یکی از محکم ترینشان میلگرد آلومینیومی می باشد که خود انواع مختلفی دارد.

انواع میلگرد آلومینیومی چیست؟

میلگردهای آلومینیومی در سری ها 1000 تا 7000 تقسیم بندی شده اند، که هر کدام ویژگی های مختص به خود را دارند. که یکی ار پر استفاده ترین سری در ایران سری 7000 می باشد که به استحکام و شکل پذیری بالای خودش معروف است.

قیمت میلگرد آلومینیومی چقدر است؟

به دلیل نوسانات بالای بازار، نمی توان قیمت ثابتی مشخص کرد، اما شما می توانید با تماس گرفتن به آلوم آنلاین قیمت به روز بازار را از ما دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
قیمت میلگرد آلومینیوم
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

شماره های تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *