ورق آلومینیوم 1.5 میل

ورق آلومینیوم 3105

قیمت ورق آلومینیوم 1.5 میل

عوامل مختلفی می توانند بر قیمت ورق آلومینیوم تأثیر بگذارند، از جمله:

  1. قیمت آلومینیوم خام: قیمت ورق آلومینیوم تابع قیمت آلومینیوم خام است. هر چه قیمت آلومینیوم خام افزایش یابد، قیمت ورق آلومینیوم نیز افزایش می یابد.
  2. هزینه های تولید: هزینه های تولید ورق آلومینیوم نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. افزایش هزینه های تولید، قیمت ورق آلومینیوم را افزایش می دهد.
  3. تقاضا و عرضه: تقاضا و عرضه نیز از عوامل تأثیرگذار بر قیمت ورق آلومینیوم هستند. افزایش تقاضا برای ورق آلومینیوم، قیمت آن را افزایش می دهد.

هزینه های تولید ورق آلومینیوم نیز در سال گذشته افزایش داشته است. این افزایش قیمت ناشی از افزایش قیمت انرژی و سایر مواد اولیه مورد استفاده در تولید ورق آلومینیوم بوده است.

تقاضا برای ورق آلومینیوم در سال گذشته روند افزایشی داشته است. این افزایش تقاضا ناشی از عوامل مختلفی از جمله رشد صنعت ساختمان سازی و افزایش استفاده از ورق آلومینیوم در صنایع مختلف بوده است. با توجه به عوامل فوق، انتظار می رود قیمت ورق آلومینیوم 1.5 میل در سال جاری نیز در محدوده فعلی باقی بماند. برای خرید، مشاوره و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم 1.5 میل با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

ورق آلومینیوم 1.5 میل

فروش و تولید ورق آلومینیوم 1.5 میل یکی از خدمات آلوم آنلاین است. این ورق ها با گیوتین در ابعاد مورد نظر شما برش خورده و ارسال می گردد. همینطور لازم به ذکر است که جهت هم کردن این ورق ها نیاز به هیچ وسیله یا ابزاری ندارید و براحتی بدون اینها می توانید اقدام به خم کردن این ورق ها نمایید. همینطور نصب این ورق ها نیز به آسانی انجام میگیرد جهت اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم 1.5 میل با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

انواع درجات مختلف آلومینیوم 1.5 میل

اولین چیزی که باید در مورد آلومینیوم بدانید، درجه های مختلف موجود است. آلومینیوم در سه نوع اصلی وجود دارد: 1100، 3003، و 6061. درجه آلومینیوم کاربرد نهایی و قیمت آن را تعیین می کند. به عنوان مثال، 1100 یک ماده ارزان‌تر از 6061 است، اما نمی‌توان از آن برای کاربردهای با دمای بالا مانند ظروف پخت و پز یا درب قابلمه استفاده کرد.

قیمت روز ورق آلومینیوم 1.5 میل
قیمت روز ورق آلومینیوم 1.5 میل

ورق آلومینیوم 3003

آلومینیوم 3003 آلومینیوم خالص با افزودن منگنز برای افزایش استحکام آن است مقاومت در برابر خوردگی 6061 یا 1100 را ندارد، اما برای برخی اهداف یک جایگزین اقتصادی برای آن گریدها است.

آلومینیوم 3003 رایج ترین شکل مورد استفاده آلومینیوم است. این یک آلیاژ همه منظوره است که می تواند برای ظروف پخت و پز و درب قابلمه استفاده شود، اما نمی تواند دماهای بالا را مانند دمایی که در فر یا گریل یافت می شود تحمل کند.

ورق آلومینیوم 6061

درجه آلومینیوم 6061 اغلب نسبت به آلیاژهای سری 3000 مقاومت در برابر خوردگی بسیار بهتری دارد. از دیگر مزایای آن می توان به خواص جوشکاری حرارتی بالا و همچنین استحکام آن در مقایسه با ضخامت مشابه 250 آلیاژ اشاره کرد.

این آلیاژ آلومینیوم را می توان برای محصولاتی که سطح بالایی از سایش و پارگی را تجربه می کنند، مانند ناودان یا مبلمان با گوشه های باز استفاده کرد. افزایش استحکام همچنین آن را به بهترین گزینه برای استفاده در شرایطی که سطوح رطوبت بالایی وجود دارد تبدیل می کند زیرا مقاومت در برابر خوردگی آن نسبت به درجه های دیگر بهبود یافته است.

ورق آلومینیوم 1100

این خالص ترین شکل آلومینیوم موجود در بازار است، زیرا با خلوص 99٪ دقیقه ساخته شده است. کارایی و شکل پذیری عالی دارد. این باعث می شود که آن را به یک انتخاب عالی برای عملیات شکل دهی چالش برانگیز تبدیل کند. اگرچه این فلز هنگام کار یا گرم شدن مانند سایر فلزات سخت نمی شود، مقاومت در برابر خوردگی و جوش پذیری آن آن را بسیار متنوع می کند. رسانایی حرارتی بالای آن همچنین در کاربردهایی که نیاز به رسانایی حرارتی دارند، به آن برتری می دهد.

آلومینیوم 1100 یک فلز همه کاره است، به این معنی که می توان آن را به اشکال و محصولات مختلف شکل داد. اینها شامل تجهیزات شیمیایی، استوک باله‌ها، شماره‌گیرها، واگن‌های مخزن راه‌آهن و پلاک‌های نام در صنعت تولید است. این آلیاژ نرم و در عین حال قوی توسط صنایعی مانند لوله کشی و روشنایی و همچنین بسیاری از تولید کنندگان دیگر در بخش های مختلف، از ظروف پخت و پز گرفته تا پرچ برای پروژه های ساختمانی، استفاده می شود.

آلومینیوم یکی از پرکاربردترین فلزات روی زمین است. کاربردهای گسترده ای دارد و یک مصالح ساختمانی مهم است که می تواند به روش های مختلف از ساخت و ساز گرفته تا ظروف پخت و پز استفاده شود. با این حال، چه نیاز به آلومینیوم 3003 یا هر درجه دیگری داشته باشید، باید تامین کننده مناسب را پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه می توانید بالاترین درجه آلومینیوم، ورق فلزی نازک یا فلزات ترکیبی را دریافت کنید، همین امروز با فروش تین متال تماس بگیرید.

دیگر محصولات آلوم آنلاین

سخن پایانی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم 1.5 میل و دیگر محصولات ما مثل کویل آلومینیوم، ورق آلومینیوم فرم شادولاین با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

قیمت ورق آلومینیوم 1.5 میل چقدره است؟

برای اطلاع از قیمت و خرید ورق الومینیوم 1.5 میل با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

انواع درجات مختلف آلومینیوم 1.5 میل چیست؟

اولین چیزی که باید در مورد آلومینیوم بدانید، درجه های مختلف موجود است. آلومینیوم در سه نوع اصلی وجود دارد: 1100، 3003، و 6061. درجه آلومینیوم کاربرد نهایی و قیمت آن را تعیین می کند. به عنوان مثال، 1100 یک ماده ارزان‌تر از 6061 است، اما نمی‌توان از آن برای کاربردهای با دمای بالا مانند ظروف پخت و پز یا درب قابلمه استفاده کرد....

به این مطلب امتیاز دهید

6 پاسخ به “ورق آلومینیوم 1.5 میل”

    • سلام وقت شما هم بخیر
      ورق‌های آلومینیوم 1.5 میل ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    • سلام وقت شما هم بخیر
      بله خرید عمده هم داریم برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 02156715210-2 02133972293-5

    • سلام وقت شما هم بخیر
      به علت نوسانات در بازار قیمت های روز با هم متفاوت است برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 02156715210-2 02133972293-5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *