ورق آلومینیوم 2 میل

قیمت ورق الومینیوم 2 میل

ورق آلومینیوم 2 میل یکی از پرکاربردترین انواع ورق‌های آلومینیومی در صنایع مختلف است. این ورق‌ها به دلیل ضخامت مناسب، استحکام بالا در جریان فرآیند نورد سرد و عملیات حرارتی، وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی به دلیل وجود لایه اکسید آلومینیوم، برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله ساخت قطعات صنعتی، بدنه لوازم خانگی، تجهیزات ساختمانی و مصارف تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند. به علت فراوانی فروشگا های و قیمت های متفاوت از دغدغه ها صنعت گران این است که ورق آلومینیوم از کجا بخریم و یا قیمت روز ورق آلومینیوم 2 میل چقدر است؟

برای پاسخ به این دو پرسش می توان گفت که آلوم آنلاین فروشگاهی معتبر در تهران، بازار شادآباد و پامنار، انواع مختلف ورق آلومینیوم را از بهترین تولید کنندگان موجود دارد و به صورت عمده و خرد به فروش می رساند و به سراسر ایران ارسال می کند، از آنجایی که قیمت ورق آلومینیوم 2 از عوامل مختلفی تاثیر می گیرد، مانند، ابعاد ورق، نوع ورق، آلیاژ آلومینیوم، قیمت روز شمش آلومینیوم، قیمت جهانی فلزات، نرخ ارز و دلار، میزان عرضهه و تقاضا و… بنابراین برای استعلام قیمت نیز می توانید با ما تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

 

ورق آلومینیوم 2 میل

خرید ورق آلومینیوم 2 میل

ورق آلومینیوم 2 میل یک ورق فلزی با ضخامت 2 میلی متر است که از جنس آلومینیوم ساخته شده است. آلومینیوم یک فلز سبک وزن، با دوام و مقاوم در برابر خوردگی است و یک فلز پر کاربرد بعد از فولاد می باشد و به این دلیل تنوع محصولات به فراوانی دیده می شود. این ویژگی ها باعث می شود که ورق آلومینیوم 2 میل برای کاربردهای مختلفی در صنایع مختلف مناسب باشد. این ورق از جمله این ورق از جمله پر کاربرد ترین ورق های آلومینیومی می باشد که براق است و ظاهر زیبایی دارد و بیشتر در ساخت وسایل درکور و تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.

آلوم آنلاین عرضه کننده انواع ورق آلومینیوم، ورق آلومینیوم 2 میل، ورق آلومینیوم آجدار، ورق آلومینیوم رنگی ، پلی کرافت و… دارای دو شعبه در تهران می باشد. برای خرید ورق آلومینیوم می توانید به بازار پامنار به صورت حضوری مراجعه نمایید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر، قیمت ورق آلومینیوم و قیمت آلومینیوم کیلیویی با ما تماس بگیرید.  02156715210 

مشخصات ورق آلومینیوم 2 میل

مشخصه مقدار
شکل ورق
ضخامت ۲ میلیمتر
چگالی 2.7 گرم بر سانتی متر مکعب
وزن در هر متر مربع 16.9 کیگوگرم
مقاومت کششی 130-150 مگاپاسکال
استحکام تسلیم 100-120 مگاپاسکال
سختی برک هاول 90-100 HV
هدایت الکتریکی 35.8 S/m
هدایت حرارتی 201 W/mK
عملبات حرارتی H16
روش تولید نورد
حداکثر عرض ۱۰۰۰ میلیمتر
حداکثر طول ۲۰۰۰ میلیمتر

 

جدول آلیاژ های پر فروش آلومینیوم

آلیاژ آلومینیوم ترکیبی از فلز آلومینیوم و عناصر دیگر است که برای بهبود خواص آن اضافه می‌شوند. آلیاژهای آلومینیوم در طیف وسیعی از صنایع مانند ساخت و ساز، هوافضا، حمل و نقل و … کاربرد دارند.

سری 1000: سری 1000 شامل آلومینیوم خالص (1050) و آلومینیوم با ناخالصی های کم (1100) می شود. ورق های آلومینیوم سری 1000 به دلیل شکل پذیری و رسانایی بالا در ساخت ظروف، قوطی ها، مبدل های حرارتی و ورق های سقف استفاده می شوند.

سری 3000: این گروه آلیاژهای منگنز-آلومینیوم است که استحکام و مقاومت به خوردگی بالایی دارند و در ساخت قوطی های نوشابه، قطعات خودرو، لوازم خانگی و تجهیزات دریایی کاربرد دارند.

سری 5000: آلیاژهای آلومینیوم منیزیم-آلومینیوم مانند آلیاژ 5052 در این گروه هستند که به دلیل مقاومت به خوردگی در آب شور، در ساخت قایق ها، کشتی ها و تجهیزات دریایی استفاده می شوند. ورق های آلومینیوم سری 5000 همچنین در ساخت لوله های انتقال آب، مخازن و ورق های جوشکاری کاربرد دارند.

سری 6000: این سری شامل آلیاژهای سیلیکون-منگنز-آلومینیوم است که در ساخت قطعات خودرو، هواپیما، ساختمان ها و تجهیزات صنعتی کاربرد دارند.

علاوه بر آلیاژهای ذکر شده، آلیاژهای دیگری نیز برای ورق های 2 میل آلومینیوم وجود دارند. انتخاب آلیاژ مناسب به عوامل مختلفی مانند کاربرد، خواص مورد نیاز و قیمت بستگی دارد.

 

سری آلیاژ آلومینیوم

آلیاژ های پر فروش آلومینیوم

آلیاژ سری ۶۰۰۰

۶۰۶۳ ۶۰۶۱ ۶۰۰۹

آلیاژ سری ۵۰۰۰

۵۰۰۵ ۵۰۵۲ ۵۰۸۳

آلیاژ سری ۳۰۰۰

۳۱۰۵ ۳۰۰۴ ۳۰۰۳

آلیاژ سری ۱۰۰۰

 

۱۲۰۰ ۱۱۰۰ ۱۰۵۰

 

انواع ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم بر اساس ویژگی‌های مختلف، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. در ادامه به معرفی چند نوع ورق آلومینیوم و کاربردهای آنها می‌پردازیم.

ورق آلومینیوم ساده

ورق آلومینیوم ساده، ورقی است که پس از تولید، هیچ تغییری در آن انجام نمی‌شود. این ورق به دلیل قیمت مناسب، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف دارد. از جمله کاربردهای ورق آلومینیوم ساده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ساخت کابینت، پنجره و در
  2. ساخت قطعات خودرو
  3. ساخت لوازم خانگی
  4. ساخت لوازم تزئینی
    ورق آلومینیوم 2 میل
    ورق آلومینیوم 2 میل

ورق آلومینیوم رنگی

ورق آلومینیوم رنگی، ورقی است که با استفاده از رنگ‌های پودری الکترواستاتیک، رنگ‌آمیزی شده است. این ورق در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از جمله کاربردهای ورق آلومینیوم رنگی می‌توان به موارد نمای ساختمان، سقف سالن‌های ورزشی، دکوراسیون داخلی و ساخت ظروف آشپزخانه اشاره کرد.

ورق پلی کرافت  آلومینیوم

ورق پلی کرافت آلومینیوم، ورقی است که از سه لایه کرافت، ورق آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن ساخته شده است. این ورق در برابر ضربات و خوردگی مقاومت بالایی دارد و در صنایع مختلف کاربرد دارد. از جمله  عایق‌های برودتی و حرارتی، نیروگاه‌های حرارتی، نفت و گاز و تاسیسات پتروشیمی.

ورق آجدار آلومینیوم

ورق آجدار آلومینیوم، ورقی است که سطح آن دارای آج‌هایی است. این آج‌ها باعث افزایش اصطکاک و مقاومت ورق می‌شوند. از ورق آجدار آلومینیوم در صنایع مختلف، از جمله صنایع حمل‌ونقل و ساخت راهروهای فلزی استفاده می‌شود.

ورق امباس آلومینیوم

ورق امباس آلومینیوم نوعی ورق آلومینیوم است که دارای الگوی برجسته روی سطح است. این الگو را می توان با استفاده از فرآیندهای مختلفی از جمله نورد ایجاد کرد. ورق امباس آلومینیوم که نوعی ورق آجدار است، در طیف گسترده ای از کاربردها، از جمله ساخت و ساز، حمل و نقل و لوازم خانگی استفاده می شود. فرآیند امباسینگ باعث افزایش استحکام و سختی ورق آلومینیوم می شود و هم چنین الگوی برجسته روی ورق امباس آلومینیوم به ایجاد مقاومت لغزش اضافی کمک می کند که این ورق آلومینیوم را برای استفاده در کف‌ها، پله‌ها و سایر سطوحی که ممکن است خیس یا روغنی شوند، ایده‌آل می‌کند.

ورق آنادایز آلومینیوم

ورق آنودایز آلومینیوم ورقی است که تحت فرآیندی به نام آنودایز قرار گرفته است. آنودایز یک روش رنگ آمیزی ورق آلومینیوم است و در واقع یک فرآیند الکترولیتی است که یک لایه اکسید روی سطح آلومینیوم ایجاد می کند. این لایه اکسید باعث افزایش مقاومت در برابر خوردگی، سایش و سختی ورق آلومینیوم می شود. ورق آنودایز آلومینیوم در  کاربردهای متنوعی، مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن ضخامت ابعاد  ورق آلومینیوم 

ورق آلومینیوم دارای مشخصات فنی مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به وزن، ضخامت و ابعاد اشاره کرد. ورق آلومینیوم وزن بسیار سبکی دارد. به‌طورکلی، وزن ورق آلومینیوم بین 1.7 تا 2.7 کیلوگرم بر متر مربع است. ضخامت ورق آلومینیوم بین 0.2 تا 30 میلی‌متر متغیر است. ابعاد ورق آلومینیوم معمولاً به صورت 1000 در 2000 و 1250 در 2500 میلی‌متر است.

ورق الومینیوم 2 میل آلوم آنلاین

ورق آلومینیوم 2 میل آلوم آنلاین دارای کیفیت بسیار خوبی است. درجه کیفیت موجود در این مجموعه اهمیت بالایی برخوردار است. از آلومینیوم برای کارهای عمومی استفاده میشود که در آن استحکام متوسطی مورد نیاز است. ورق الومینیوم 2 میل به دلیل مقاومت در برابر خوردگی عالی، شکل‌پذیری بالا و ظاهر آبی/نقره‌ای رنگ بسیار انعکاسی معروف است.

ورق الومینیوم 2 میلیمتر میتواند در بسیاری از مناطق، در داخل و خارج، از جمله محیط های صنعتی و دریایی استفاده شود و در جاهایی که به استحکام نیاز است مناسب میباشد، اما وزن آن یک مسئله است زیرا حدود یک سوم وزن فولاد نرم است.

درمورد آلومینیوم 2 میل ، آلیاژ سری 5000 و آلیاژ سری 6000 ورق آلومینیوم با ضخامت 2 میلی متر در جاهایی که به استحکام بالایی نیاز است، عملکرد خوبی دارند. وزن ورق آلومینیوم 2 میلی متری سبک تر از سه سوم وزن فولاد کم کربن است.

کار با ورق آلومینیوم بسیار آسان است و از آن برای تعمیر بدنه خودرو، کاشی های پشت کابینت آشپزخانه ( اسپلش بک آشپزخانه )، تابلوسازی، مدل سازی و جواهرات و … استفاده میشود. ورق آلومینیومی به ضخامت 2 میلی متر را میتوان مستقیماً با پیچ روی یک سطح صاف ثابت کرد و در صورت نیاز میتوانیم سوراخ های ثابت (4 سوراخ، 1 سوراخ در هر گوشه) را اضافه کنیم.

کاربرد ورق آلومینیوم در سیستم اسپلش بک آلومینیومی

یک سیستم اسپلش بک آلومینیومی با کیفیت و مقرون به صرفه است همچنین با گزینه های طراحی نامحدود ارائه میشود در این سیستم از ورق آلومینیوم 2 میل استفاده میشود که با پوشش پودری ساخته شده است ، سبک وزن میباشد و به آسانی قابل نصب است.

مزایای سیستم اسپلش بک

  1. بهداشتی و آسان برای تمیز کردن – بدون خطوط دوغاب
  2. خلاقیت نامحدود در استفاده از آن
  3. کاشی های آشپزخانه
  4. بادوام و با کیفیت
  5. همه کاره: میتواند در آشپزخانه، حمام و یا به عنوان پوششی برای مناطق مرطوب استفاده شود
  6. مقرون به صرفه در مقایسه با شیشه، کوارتز یا سنگ مرمر
  7. نصب سریع و آسان

ویژگی های ورق آلومینیوم 2 میل

ورق های آلومینیومی 2 میلیمتر معمولاً به گونه ای ساخته میشوند که بسیار نازک، سبک و به اندازه کافی مقاوم باشند تا علاوه بر اینکه برای نصب و نگهداری ساده باشند، سازگاری بالایی هم داشته باشند تا به راحتی خم و تا شوند، برای جوشکاری مورداستفاده قرار گیرند و مقاومت در برابر خوردگی عالی داشته باشند.

بعضی از ورق های آلومینیوم 2 میل دارای ویژگی های پلاستیسیته بالا، مقاومت در برابر خوردگی، هدایت الکتریکی خوب و هدایت حرارتی است. بنابراین با بهره گیری از مزایای آن میتوان قطعات سازه ای با خواص خاص ساخت. این کاربردها شامل پلاک‌های فلزی، واشرها و خازن‌ها، شبکه‌های جداکننده لوله، روکش های محافظ برای سیم‌ها و کابل‌ها، توری‌ها، هسته‌های سیم و قطعات و دکور سیستم تهویه هواپیما است.

ورق آلومینیومی با ضخامت 2 میلی متر نه تنها صافی و قابلیت ضد لرزه روکش آلومینیومی را تضمین میکند، بلکه نقش عایق صدا و عایق حرارتی را نیز ایفا میکند. اما این امر مستلزم نصب عایق صوتی و مواد عایق حرارتی بسیار کارآمد در داخل ورق آلومینیوم است.

ورق آلیاژ آلومینیوم منیزیم 2 میلی متری ممکن است از ورق آلومینیوم سری 5000 مانند 5052 یا 5083 باشد. معمولاً در مکان های خاص مانند کشتی ها و چراغ های موتورخانه در محیط های مرطوب استفاده می‌شود. ورق آلومینیوم دارای سختی بالایی است.

 

ورق آلومینیوم 2 میل
ورق آلومینیوم 2 میل

موارد استفاده ورق آلومینیوم

ورق‌ها و صفحات آلومینیومی پرکاربردترین شکل‌های آلومینیوم هستند که کاربردهای آن از هوافضا و حمل‌ونقل گرفته تا کاربردهای تزئینی عمومی را شامل می‌شود. ورق آلومینیوم یکی از مفیدترین اشکال آلومینیوم است. می‌توانید هر روز ورق‌های آلومینیومی را روی بدنه و پانل‌های خودروها مشاهده کنید یا برای بسته‌بندی در صنایع غذایی و آشامیدنی یا حتی در خانه در قسمت‌هایی از ظروف و لوازم خانگی خود استفاده کنید. ورق های آلومینیومی را میتوان در صنعت ساختمان به صورت سقف، ناودان و سایدینگ منازل و مشاغل مشاهده کرد.

از دیگر خواص ورق آلومینیومی همچنین میتوان به ایجاد پلاک های قوی و سبک وزن و سایر موارد مشابه اشاره کرد. پلاک خودروها اغلب از ورق آلومینیوم ساخته میشوند زیر از مواد مقرون به صرفه است و مقاومت در برابر خوردگی و ویژگی  نیاز به تعمیر و نگهداری کمتر ورق آلومینیومی را به یک کاندیدای عالی برای استفاده در فضای باز تبدیل میکند.

قابلیت استفاده از ورق های آلومینیومی به ضخامت آن بستگی دارد و از ورق های آلومینیومی نازک تر مانند ورق آلومینیوم 2 میل آلوم آنلاین برای کالاهای کوچکتر مانند شماتیک ها و ترازو استفاده میشود. شما همچنین میتوانید آلومینیوم را در ورقه های بسیار نازک، که معمولاً فویل در نظر گرفته میشود، پیدا کنید، که اغلب برای کاربردهای مختلف در خانه استفاده میشود. فویل آلومینیومی را میتوان برای بسته بندی، برچسب زدن و بسیاری از  کاربردهای دیگر استفاده کرد.

بازیافت ورق  2 میل

آلومینیوم یک ماده ایده آل برای اقتصاد است زیرا بی نهایت قابل بازیافت شدن است بنابراین سازگار با محیط زیست می‌باشد.

قیمت و نحوه انتخاب ورق آلومینیوم مناسب شما در آلوم آنلاین

هنگام مقایسه انتخاب ها برای خرید ورق آلومینیوم درمجموعه آلوم آنلاین، اندازه گیری سطح و ضخامت باید در نظر گرفته شود.

سخن پایانی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم 2 میل و دیگر محصولات ما مثل: ورق کامپوزیت آلومینیوم، ورق آلومینیوم فرم شادولاین با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

قیمت ورق الومینیوم 2 میل چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم 2 میل و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه آلوم آنلاین در تماس باشید. 02133115500

کاربردهای ورق آلومینیوم 2 میل چیست؟

ورق آلومینیوم 2 میل در ساخت سقف، سوله، نمای ساختمان، کانال کولر و دریچه‌های تهویه، قطعات صنعتی، ماشین‌آلات، تجهیزات و بدنه هواپیما و کشتی، لوازم آشپزخانه، ظروف، قفسه‌بندی، کابینت و دکوراسیون داخلی کاربرد دارد.

مزایای ورق آلومینیوم 2 میل چیست؟

ورق آلومینیوم 2 میل در مقایسه با سایر فلزات مانند فولاد وزن سبک‌تری دارد که حمل و نقل و نصب آن را آسان‌تر می‌کند. به دلیل خاصیت ذاتی آلومینیوم، در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم است و برای استفاده در محیط‌های مرطوب و اسیدی مناسب است. به راحتی خم می شود و شکل می‌گیرد و می‌توان از آن برای ساخت قطعات با اشکال پیچیده استفاده کرد. قابل بازیافت است و به حفظ محیط زیست کمک می‌کند.

5/5 - (5 امتیاز)

25 پاسخ به “ورق آلومینیوم 2 میل”

    • در تولید آلیاژهای ورق آلومینیوم 2 میل عموما از دو دسته کلی آلیاژهای سری 5000 و 6000 استفاده می‌شوند، مانند 5052،5154، 6061،6063

    • سلام جناب قرایی،
      ما از معتبر ترین و بهترین تولیدکنندگان کشور مانند سالکو، ایرالکو، المهدی و… ورق آلومینیوم موجود داریم.

    • سلام جناب بله ورق آلومینیوم امباس د رابعاد مختلف موجود است. جهت ثبت سفارش تماس بگیرید. 02133115500

    • سلام دوست عزیز با توجه به این که قیمت ورق آلومینیوم به مواردی چون قیمت جهانی فلزات، نرخ ارز و دلار، تورم و قیمت جهانی شمش آلومینیوم وابسته است، در نتیجه با بالا رفتن دلار دچار افزایش قیمت خواهد شد.

  1. با سلام آیا امکان ارسال سفارش ورق آلومینیوم دو میل به شهرستان را دارید؟

    • با سلام و وقت بخیر
      فروش و ارسال به شهرستان هم داریم برای اطلاع از شرایط و سفارش ورق آلومینیوم لطفا با شماره های 02156715210 , 02133972293 تماس بگیرید.

    • با سلام و وقت بخیر
      جهت اطلاع از قیمت و سفارش انواع ورق آلومینیوم می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تماس های 02156715210 , 02133943870 در ارتباط باشید و ثبت سفارش خود را انجام دهید.

    • سلام وقت شما هم بخیر
      ورق‌های آلومینیوم 2 میل ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    • سلام وقت شما هم بخیر
      به علت نوسانات در بازار قیمت های روز با هم متفاوت است برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره‌های تماس: 02156715210
      02133972293

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *