کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان

کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان

کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان:هر ساختمانی باید روحی داشته باشد و نماینده شما و برند شما باشد. برخی از بزرگ‌ترین ساختمان‌ها روح بزرگی دارند، اما اگر معماران هنگام ساخت آنها گزینه‌های بیشتری داشتند چه؟ بیایید صادق باشیم، بتن، چوب و فولاد موادی نیستند که بتوان با آنها خلاقیت کرد و کمبودهای زیادی مانند محو شدن رنگ یا وزن آنها نیز دارند.

امروزه به لطف معماری مدرن و مصالح مدرن، خلاقیت در طراحی ساختمان آسان تر است. یکی از مواد به طور خاص فرآیند را تسکین می‌دهد و آن ماده آلومینیوم است. کامپوزیت آلومینیومی با ایجاد اشکالی که 50 سال پیش ساختن آنها چندان آسان نبود، راه بسیار خوبی برای افزودن حس ظریف و مدرن به ساختمان شما هستند. نه تنها مدرن، زیبا و کار کردن با آنها آسان است، بلکه دارای طیف وسیعی از مزایا هستند که باید از آنها استفاده کنید.

کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان
کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان 11 طبقه

مزایای ورق کامپوزیت آلومینیوم

این سیستمی است که به لطف سبکی کامپوزیت های  آلومینیومی برای اطمینان از ساختار ایمن و بادوام برای پوشش سطوح بزرگ طراحی و آزمایش شده است. این مواد، پوشش سطوح بزرگ را با امکانات خلاقانه بی نهایت، از جمله بازتولید الگوها، لوگوها و حتی تصاویر با کیفیت بالا ممکن می سازند. زنجیره های آلومینیومی علاوه بر بهبود زیبایی نما، به بهبود چشمگیر محیط حرارتی داخل ساختمان کمک می کند و انتقال حرارت از نور مستقیم خورشید را کاهش می دهد و در نتیجه امکان تهویه آن را فراهم می کند. در خارج، ظاهر جامد آن حریم خصوصی را فراهم می کند. در داخل، شفافیت پیوندها امکان دید کامل را فراهم می کند و سایه های چشمگیری ایجاد می کند که فضای داخلی ساختمان را تکمیل و غنی می کند. تثبیت‌های استاندارد موجود هستند، اما می‌توانید نسخه‌های خاصی را برای یک طرح خاص طراحی کنید.

مزایا کامپوزیت آلومینیوم

کامپوزیت آلومینیوم یک ماده بادوام عالی برای راه حل‌های خلاقانه هستند

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، به لطف مواد کامپوزیت آلومینیومی، ایجاد اشکالی که به راحتی با سایر مواد نما ساخته نمی شوند، آسان تر است. کامپوزیت آلومینیوم به شما کمک می‌کنند تا ظاهری بسیار کاربردی و از نظر زیبایی شناختی ایجاد کنید. هر مصالح ساختمانی باید بادوام باشد و در ترکیب با روی، منیزیم و مس، آلومینیوم بسیار بادوام می‌شود. پانل‌های آلومینیومی را می‌توان برش داد، تا کرد، سوراخ کرد، خم کرد، بدون از بین رفتن یکپارچگی ساختاری. به لطف انعطاف پذیری آن، کامپوزیت آلومینیوم را می‌توان در جایی که سایر مواد نمی توانند استفاده کرد. کامپوزیت آلومینیوم بسیار بادوام هستند و می‌توانند تا 30 سال عمر کنند.

کامپوزیت آلومینیوم در مقایسه با سایر مواد کامپوزیت بسیار سبک هستند

آلومینیوم ماده‌ای است که به عنوان یک ماده سبک طبقه بندی می‌شود که آن را برای سیستم‌های روکش کاری عالی می‌کند. در مقایسه با فولاد، آلومینیوم 66 درصد سبک تر است که آن را به یک جایگزین مناسب تبدیل می‌کند. پانل‌های روکش آلومینیومی که ما استفاده می‌کنیم سبک ترین در صنعت هستند.

کامپوزیت آلومینیوم هزینه نگهداری بسیار پایینی دارند

در مقایسه با نگهداری از چوب، فولاد یا دیوارهای جامد ساخته شده از بتن، هزینه و تلاش تعمیر و نگهداری سیستم‌های روکش آلومینیومی تقریباً وجود ندارد. اگر ساختمان شما در منطقه روستایی قرار دارد، پانل‌های آلومینیومی شما باید 0.5 بار در سال، در مناطق شهری 0.5 تا یک بار در سال، در مناطق کم باران و/یا مناطق ساحلی یک بار در سال و در مناطق به شدت صنعتی تمیز شوند. 1-2 بار در سال. علاوه بر این که کامپوزیت آلومینیوم نیازی به تمیز کردن زیاد ندارند، فرآیند تمیز کردن آنها نسبتاً آسان است. برای از بین بردن خاک باید از آبکشی با فشار متوسط ​​استفاده کنید. اگر خاک را از بین نبرد، می‌توان از محلول‌های دیگری برای تمیز کردن استفاده کرد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید خودتان فرآیند تمیز کردن را انجام دهید، به شما توصیه می‌کنیم با توزیع کننده یا پیمانکار خود تماس بگیرید و با آن مشورت کنید.

کامپوزیت آلومینیوم مقرون به صرفه است

کامپوزیت آلومینیوم راه حل بسیار مقرون به صرفه‌ای برای نمای ساختمان هستند. از آنجایی که پانل‌ها بسیار سبک هستند، نیازی به نقاط ثابت زیادی نیست که هزینه کار و مواد را کاهش می‌دهد. علاوه بر نصب و تثبیت آسان، هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین است.

کامپوزیت آلومینیوم کاربردی هستند

بسیاری از کامپوزیت آلومینیوم ویژگی‌های عملکردی مانند عایق حرارتی، صوتی و باد، ایمنی در برابر زلزله و مقاومت در برابر آتش را دارند. برخی از این ویژگی‌های عملکردی هزینه انرژی را کاهش می‌دهند. ویژگی‌های دیگر این است که آنها ضد گرافیتی هستند و به راحتی تمیز می‌شوند، در برابر خوردگی مقاوم هستند و می‌توانند بازیافت شوند. از آنجایی که هر کامپوزیت آلومینیوم منحصر به فرد و خاص است، از شما می‌خواهیم برای مشخصات هر کامپوزیت آلومینیوم با ما تماس بگیرید.

کامپوزیت آلومینیوم مقاوم در برابر خوردگی است

مواد و کامپوزیت‌های آلومینیوم از پیش تصفیه شده اند، به این معنی که دارای یک پوشش محافظ هستند که آنها را در برابر خوردگی مقاوم می‌کند. حتی اگر کامپوزیت آلومینیوم محافظت نشده باشند، همچنان در برابر خوردگی مقاوم خواهند بود. چرا؟ هنگامی که آلومینیوم در معرض هوا قرار می‌گیرد، یک لایه نازک از اکسید آلومینیوم ایجاد می‌کند که نماهای آلومینیومی را در برابر خوردگی مقاوم می‌کند. اگر ساختمان شما در مکانی شدید واقع شده است، یک پوشش ویژه و تعمیر و نگهداری ویژه برای محافظت از پانل‌های کامپوزیت آلومینیومی شما باید اتخاذ شود.

کامپوزیت آلومینیوم مواد غیر قابل احتراق برای ساخت و ساز

آلومینیوم به عنوان یک ماده غیر قابل احتراق برای ساخت و ساز طبقه بندی می‌شود. هنگامی که در معرض دمای 600 درجه سانتیگراد قرار می‌گیرد، آلومینیوم ذوب می‌شود اما قابل اشتعال نیست.

قیمت کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان

برای خرید، مشاوره و اطلاع از قیمت کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

دیگر محصولات آلوم آنلاین

ورق آلومینیوم 1100

ورق آلومینیوم 2 میل

سخن پایانی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان، ورق آلومینیوم و دیگر محصولات ما مثل: ورق آلومینیوم آجدار و امباس با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

مزایا کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان چیست؟

بادوام، سبک وزن، هزینه نگهداری بسیار پایینی دارند، مقاوم در برابر خوردگی است، مواد غیر قابل احتراق برای ساخت و ساز هستند

قیمت کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان چقدر است؟

برای خرید، مشاوره و اطلاع از قیمت کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

4 پاسخ به “کامپوزیت آلومینیوم در نمای ساختمان”

    • سلام وقت شما هم بخیر
      بله، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره‌های تماس: 02133972293
      02156715210

    • سلام وقت شما هم بخیر
      با توجه به نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم کامپوزیت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره‌های تماس: 02133972293
      02156715210

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *