ورق آلومینیوم 8011

ورق آلومینیوم 8011

ورق آلومینیوم 8011 : وزن سبک فلز آلومینیوم از دلایلی است که این فلز را محبوب ساخته و در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد از مصارف روزمره ما در خانه استفاده از ورق فویل آلومینیوم تا در صنایع هوایی برای تهیه مخزن سوخت هواپیما در دکوراسیون و تزئینات و… استفاده می شود.

انواع ورق های الومینیومی وجود دارد که با آلیاژهای متفاوت و کاربردهای گوناگون تهیه میشود که یکی از این ورق ها ورق آلومینیوم 8011 است که به صورت رول های آلومینویم میباشد.

ورق آلومینیوم 8011 الوم آنلاین

آلومینیوم 8011 یک آلیاژ معمولی فویل آلومینیوم به همراه آهن و سیلیکون به عنوان عناصر آلیاژی اصلی است. به دلیل عملکرد خوب، کشش عمیق و نرخ پایین ورق آلومینیومی ، به طور گسترده در بسته بندی لوازم آرایشی، بطری های نوشیدنی و تهویه مطبوع استفاده می‌شود.

از آنجایی که ورق آلومینیومی 8011 آلوم آنلاین دارای خواص فلزی بسیار زیادی است، اکنون در صنایع مدرن تری استفاده می‌شود، به عنوان مثال: تجارت ساختمان، صنایع خودروسازی، انواع بسته بندی، وسایل الکترونیکی، لوازم روزانه و غیره.

ورق الومینیومی 8011 قابلیت خیس شدن بسیار خوبی دارد، بنابراین بهترین ماده برای پره های مبدل حرارتی هوا به هوا است. علاوه بر این، یکی دیگر از مزایای ورق آلومینیوم 8011 مقاومت در برابر خوردگی است، که مبدل های حرارتی را بسیار بادوام می‌کند.

آلومینیوم 8011 به راحتی سوراخ و مته کاری می‌شود، ضربه می‌خورد و به شکل های مختلف در می‌آید و وزن آن سبک است، بنابراین به طور گسترده  در بسته بندی، به ویژه بسته بندی دارو و بسته بندی مواد غذایی استفاده می‌شود. و این ها به دلیل مقاومت در برابر خوردگی و ویژگی های غیر سمی ورق آلومینیومی 8011 است.

8011یک سری فویل آلومینیومی متعلق به فویل آلومینیوم آلیاژی سری 8××× است که با عنصر Al-Fe-Si مخلوط شده است. خواص آلیاژی بیش از 1٪ از کل عناصر آلیاژی، دارای مزایای مربوطه است. 8011 معمولا برای ساخت فویل آلومینیوم استفاده می‌شود، عملکرد آن بهتر از فویل آلومینیوم خالص است، به طور گسترده ای در فویل آلومینیومی استفاده می‌شود، و همچنین در استفاده از ورق آلومنیوم نیز بسیار رایج است.

ورق آلومینیوم 8011
ورق آلومینیوم 8011

 

به دلیل مقاومت عالی در برابر رطوبت. فویل آلومینیوم 8011 با خاصیت محافظت در برابر نور و توانایی مسدود کنندگی بسیار بالا، اغلب به عنوان فویل بسته بندی مواد غذایی و فویل آلومینیوم دارویی استفاده می‌شود. به دلیل خواص مکانیکی، عملکرد ضد انفجار، عملکرد ضد سوراخ و ضد ترک، می‌توان از آن به عنوان درب بطری نوشیدنی ها استفاده کرد.

  • دارای مقاومت عالی در برابر رطوبت، دارای مزیت محافظت دربرابر نور و توانایی مسدود کردن بالا است.
  • دارای خواص مکانیکی قوی، خواص برشی و کششی خوب، پردازش آسان
  • مقاومت در برابر خوردگی خوب و توانایی ترک خوردگی در برابر تنش خاص
  • محصول نهایی تولید شده توسط آلوم آنلاین کیفیت خوبی داشته و سطح آن تمیز و براق است.
  • فویل و ورق 8011 عمدتاً برای پخت غذا، نگهداری مواد غذایی یا برای ساخت موادی که به راحتی تمیز می‌شوند استفاده می‌شود و می‌توان از هر دو طرف آن را پیچیده کرد. معمولاً در قسمت براق محصول نهایی پیچیده می‌شود تا اثر انتقال حرارت افزایش یابد. فویل آلومینیومی پیچیده شده برای سوزاندن غذاهای دریایی می‌تواند طعم را حفظ کند.
  • قیمت ورق الومینیوم 8011

    سطح ورق الومینیوم 8011 آلوم آنلاین تمیز، دارای رنگ یکنواخت، بدون لکه و سوراخ است، و می‌تواند با توجه به نیاز مشتریان سفارشی شود.شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش در رابطه با قیمت ورق  آلومینیوم 8011 با همکاران ما در مجموعه آلوم آنلاین در تماس باشید.

    شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

 

ورق 8011 برای کاربرد های بسته شدن درب بطری ها

ورق آلومینیومی 8011 دربسته که در ساخت سیستم های درب پیچی بطری و سایر ظروف استفاده می‌شود، یکی از محصولات اصلی در بازار بسته بندی آلومینیوم می‌باشد. خاصیت نفوذناپذیر بودن آلومینیوم در برابر گازها و نور و همچنین این واقعیت که به راحتی می‌توان آن را شکل داد و تزئین کرد، ورق آلومینیومی 8011 را به یک ماده انتخابی برای کاربردهایی مثل بسته شدن در بطری های نوشابه، آبمیوه، نوشیدنی ایزوتونیک، نوشیدنی انرژی‌زا و سایر محصولات تبدیل می‌کند.

خواص مکانیکی ورق آلومینیوم 8011

آلومینیوم 8011 یک آلیاژ فرفورژه است. ویژگی هایی مانند وزن کم، مقاومت در برابر خوردگی و نگهداری آسان محصول نهایی ، استفاده طولانی مدت از این ورق آلومینیومی و آلیاژهای آن را تضمین کرده است.

  • نسبت استحکام و وزن: سبک بودن مزیت آشکار ورق الومینیوم 8011 در مقایسه با مس، آهن و سایر فلزات است.
  • خواص سطح: آلومینیوم 8011 دارای خواص سطحی عالی، مانند ترشوندگی، مقاومت در برابر خوردگی و … است. بنابراین، ما می‌توانیم ورق آلومینیومی 8011 را با توجه به نوع استفاده خود به اشکال مختلف برش دهیم.
  • چگالی: 2.71 گرم بر سانتی متر 3
ورق آلومینیوم 8011
ورق آلومینیوم 8011

ویژگی های ورق الومینیوم 8011 آلوم آنلاین:

  • سبک وزن
  • کیفیت درجه 1
  • بازیافت آسان و اقتصادی و مقرون به صرفه
  • قابلیت شکل پذیری بسیار خوب
  • مورد استفاده در بخش دکوراسیون

ویژگی هایی مانند وزن کم، مقاومت در برابر خوردگی و نگهداری آسان محصول نهایی، استفاده گسترده از آلومینیوم 8011 را در زمینه های مختلف تضمین کرده است. به عنوان مثال، ظروف فویل آلومینیومی بهترین راه حل های بسته بندی موجود در بازار امروز هستند. ظرف فویل آلومینیومی نه تنها غذا را تازه نگه می‌دارد، بلکه به محافظت از غذا در برابر باکتری ها نیز کمک می‌کند. سد کامل آلومینیوم در برابر نور، گازها و رطوبت دلیل اصلی استفاده از آن در محلول های بسته بندی مواد غذایی، نوشیدنی، داروها و کاربردهای فنی است.

دیگر محصولات آلوم آنلاین

آلوم آنلاین در زمینه تولید و پخش آلومینیوم 8011 برندی شناخته شده است. مجموعه آلوم آنلاین با کالاهای باکیفیت خود به طیف گسترده ای از مصرف کنندگان خدمات رسانی کرده است.

شرکت آلوم آنلاین با نام تجاری آلومینیوم باقرزاده نیز در بازار شناخته می‌شود شما می‌توانید برای راهنمایی بیشتر درباره ورق آلومینیوم 8011 ودیگر محصولات ما مثل:ورق آلومینیوم رنگی،  ورق پلی کرافت آلومینیوم با همکاران ما در مجموعه آلوم آنلاین در تماس باشید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

قیمت ورق الومینیوم 8011 چقدر است؟

سطح ورق الومینیوم 8011 آلوم آنلاین تمیز، دارای رنگ یکنواخت، بدون لکه و سوراخ است، و می‌تواند با توجه به نیاز مشتریان سفارشی شود.شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیش در رابطه با قیمت ورق آلومینیوم 8011 با همکاران ما در مجموعه آلوم آنلاین در تماس باشید.

ورق آلومینیوم 8011 چیست؟

وزن سبک فلز آلومینیوم از دلایلی است که این فلز را محبوب ساخته و در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد از مصارف روزمره ما در خانه استفاده از ورق فویل آلومینیوم تا در صنایع هوایی برای تهیه مخزن سوخت هواپیما در دکوراسیون و تزئینات و... استفاده می شود.

ویژگی های ورق الومینیوم 8011 چیست؟

سبک وزن کیفیت درجه 1 بازیافت آسان و اقتصادی و مقرون به صرفه قابلیت شکل پذیری بسیار خوب مورد استفاده در بخش دکوراسیون

به این مطلب امتیاز دهید

6 پاسخ به “ورق آلومینیوم 8011”

    • سلام وقت شما هم بخیر
      به علت نوسانات در بازار قیمت های روز با هم متفاوت است برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره‌های تماس: 02156715210
      02133972293 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *