ورق آلومینیوم 7 میل

ورق آلومینیوم 7 میل

ورق آلومینیوم 7 میل

ورق آلومینیوم 7 میل یکی از انواع ورق های آلومینیومی است که طی مراحل مشخصی و دمای بسیار بالا تولید می شود. از آلومینیوم علاوه بر استفاده در صنایع مختلف از جمله برودتی، دسته بندی مواد غذایی، وسایل نقلیه هوایی و زمینی و همچنین بعنوان عایق نیز استفاده می گردد. ورق آلومینیوم 7 میل دارای شکل پذیری خوب، مقاومت در برابر خوردگی، استحکام و مقاومت متوسط ​​است.

کاربرد ورق آلومینیوم 7 میل

ورق آلومینیوم 7 میل در مواردی که نیاز به مقاومت در برابر خوردگی بالا، جوش پذیری خوب و استحکام متوسط ​​دارند، مانند جوشکاری قطعات کشتی‌ها، اتومبیل‌ها و‌ ورق هواپیما استفاده می‌شود. مخازن تحت فشار، تجهیزات حفاری که نیاز به حفاظت شدید آتش دارند، تجهیزات حمل و نقل، عناصر موشکی، زره پوش و غیره.

قیمت روز ورق آلومینیوم 7 میل

برای مشاوره و اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم 7 میل با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

ورق آلومینیوم 7 میل
ورق آلومینیوم 7 میل

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم محصولاتی منحصر به فرد همه کاره و بادوام با کاربردهای متعدد در صنعت عصر مدرن هستند. خواص ساختاری، فیزیکی و شیمیایی آن را به یکی از محبوب ترین محصولات ورق فلزی در سطح جهان تبدیل کرده است. ورق‌های آلومینیومی از فشار دادن و نورد کردن شکل خام آلومینیوم به شکل پانل تحت فشار خاص حاصل می‌شوند. فرآیند تولید این محصولات دارای طراحی منحصر به فردی است که آنها را نازک و سبک می‌کند و در عین حال ویژگی‌های محکمی را برای ارائه تطبیق پذیری کامل و سهولت نصب و نگهداری ارائه می‌دهد.

ورق‌های آلومینیومی دارای طیف وسیعی از پوشش‌های اضافی بر روی سطح هستند که به ایجاد موادی با ماندگاری طولانی برای استفاده در یک برنامه در فضای باز یا سایر محیط‌های چالش برانگیز یا روکش‌های ساختمان کمک می‌کند. با این حال، ویژگی‌های سبک وزن و نازک این محصولات آنها را به مواد ایده آل برای محصولات روزمره مانند ظروف غذا و قوطی‌های نوشیدنی تبدیل می‌کند که نیاز به ذخیره سازی، خرده فروشی و حمل و نقل با حجم بالایی دارند.

انواع ورق آلومینیومی

انواع ورق‌های آلومینیومی در بازار وجود دارد که می‌توانید برای پروژه‌های مختلف خریداری کنید. دانستن آنها می‌تواند به مشتریان کمک کند تا کارآمدترین محصول را برای کاربردهای مورد نیاز خود انتخاب و خریداری کنند . موارد زیر رایج ترین سیستم‌های آلومینیومی هستند که می‌توانند برای پروژه‌های صنعتی و ساختمانی مفید باشند.

ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق‌ کامپوزیت آلومینیوم حاوی دو قطعه شکننده آلومینیوم روکش شده هستند که به قسمت بیرونی مواد هسته متصل شده‌اند. آنها برای کاربردهای روکش فلزی و نمای ساختمان عالی هستند در حالی که برای کاربردهایی که نیاز به عایق کاری و تاشو دارند ایده آل هستند. برخی از کارشناسان این محصولات را ورق‌های ساندویچ می‌نامند که سبک تر از ورق‌های فلزی جامد هستند. نصب آنها ساده است و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارند. مزیت دیگر این پانل‌ها این است که می‌توانند به سرعت برش، خمش و سایر روش‌های ساخت را دریافت کنند.

ورق آلومینیوم آنادایز شده

در صنعت، فرآیندی به نام ‌اندایزینگ وجود دارد که یک روش الکتروشیمیایی برای افزایش ضخامت لایه اکسید روی سطح محصول است. این فرآیند فقط می‌تواند مقاومت در برابر خوردگی مواد را افزایش دهد و همچنین می‌تواند پانل‌ها را برای چسباندن بهتر به رنگ، رنگ‌ها، چسب‌ها و سایر فیلم‌ها آماده کند.

کاربرد‌ ورق آلومینیوم

از آنجایی که‌ ورق آلومینیومی دارای خواص مفید و منحصر به فرد هستند، استفاده از آنها نیز متفاوت و گسترده است تا لیست کاملی از کاربردها ارائه شود. این بخش برخی از رایج ترین کاربردهای ورق آلومینیومی را به شما معرفی می‌کنیم.

سقف:‌ ورق آلومینیومی به دلیل ساختار سبک وزن و در عین حال مستحکم برای پروژه‌های سقف سازی مناسب هستند. علاوه بر این، خاصیت ضد خوردگی این‌ ورق باعث افزایش استفاده از پانل‌های بزرگتر برای کاربردهای سقف شده است.

سقف داخلی و کاشی: ورق کامپوزیت آلومینیوم اغلب برای کاربردهای سقف داخلی و کاشی‌های بزرگ مناسب هستند. آنها به دلیل ظاهر بازتابنده، نرم و زیبایی شناختی خود، طراحی بسیار دکوراتیو و مقاومی ارائه می‌دهند.

ورق آلومینیوم 7 میل
ورق آلومینیوم 7 میل

بالکن‌ها: بار دیگر، به لطف ویژگی‌های سبک، ضد آب و سفت و سخت‌ ورق آلومینیومی، استفاده از آنها برای نرده‌ها و نرده‌های بالکن گسترده شده است.

روکش‌ها و نماها: ورق کامپوزیت آلومینیوم همیشه محصولات پیشرو برای روکش‌های خارجی یا نماها، عایق‌های داخلی و سایر کاربردها در طیف گسترده‌ای از تاسیسات و ساختمان‌های تجاری، مسکونی و صنعتی هستند. معماران در سراسر جهان ترجیح می‌دهند از این محصولات در طرح‌های خود استفاده کنند زیرا دارای مقاومت، پرداخت، پوشش و ویژگی‌های فرآیند نصب آسان هستند.

هوافضا: آلیاژهای ساختاری با استحکام متوسط ​​ورق‌های آلومینیومی با مقاومت در برابر خوردگی عالی برای طیف وسیعی از کاربردهای نیروزا مانند سازه‌های هوافضا و خودرو ایده آل هستند.

پناهگاه‌ها: پانل‌های آلومینیومی مواد کارآمدی برای ساخت سرپناه‌ها و راهروهای سبک و در عین حال بادوام در محیط‌های کاری، مناطق عمومی و حتی خانه‌های شخصی هستند.

کف و دیوارها: ورق‌های آلومینیومی شطرنجی می‌توانند خواص ضد لغزش و پوشش آسیب را ارائه دهند تا در مناطق پر رفت و آمد عملی باشند. علاوه بر این، پانل‌ها و دیوارهای آلومینیومی تزئینی و سوراخ‌دار به‌عنوان وسایلی جذاب، زیبا و تمیزکننده آسان در محیط‌های کاری و خانه‌ها محبوب شده‌اند.

روکش‌های کابل: روکش فلزی کابل معمولاً دارای فویل‌های آلومینیومی و ورق‌های نازک است که به دلیل مقاوم در برابر خوردگی و فرآیند تصفیه آسان و خواص الکتریکی آنها است.

تکیه گاه‌ها و چرخ دنده‌های بالابر: محصولات سبک وزن در صنعت بالابری می‌توانند بهره وری را افزایش داده و مصرف انرژی را کاهش دهند. ماشین آلات و دستگاه‌هایی که در ساختار خود حاوی مواد آلومینیومی هستند به راحتی به منطقه ساخت و ساز منتقل می‌شوند.

کاروان‌ها: انبارها و سازه‌های مناسب اغلب حاوی‌ ورق و ورق‌های آلومینیومی در ساختار خود هستند، که آنها را برای حمل سبک‌تر می‌کند و در مناطقی که در معرض عوامل مخرب مختلف قرار دارند، مقاومت بسیار خوبی در برابر شرایط جوی ارائه می‌کنند.

ورق آلومینیوم 7 میل
ورق آلومینیوم 7 میل

سخن پایانی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم 7 میل و دیگر محصولات ما مثل: کویل آلومینیوم با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

قیمت ورق آلومینیوم 7 میل چقدره؟

برای مشاوره و اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم 7 میل با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید. شماره‌های تماس: 02156715210-2 02133972293-5

از ورق‌های آلومینیومی برای چه مواردی می‌توان استفاده کرد؟

معمولا برای ظروف پخت و پز و برای بسته بندی در صنایع غذایی و نوشیدنی استفاده می‌شود. ورق آلومینیوم نیز اغلب برای بدنه و قاب وسایل نقلیه موتوری استفاده می‌شود. این ورق فلزی همچنین اغلب در صنعت ساختمان و ساخت و ساز برای مواردی که شامل سایدینگ، زهکشی و موارد دیگر است استفاده می‌شود.

کاربرد ورق آلومینیوم 7 میل چیست؟

ورق آلومینیوم 7 میل در طیف وسیعی از محصولات از جمله قوطی، فویل، ظروف آشپزخانه، قاب پنجره، بشکه آبجو و قطعات هواپیما استفاده می‌شود . این به دلیل ویژگی‌های خاص آن است.

به این مطلب امتیاز دهید

6 پاسخ به “ورق آلومینیوم 7 میل”

    • سلام وقت شما هم بخیر
      بله، برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 02156715210-2 02133972293-5

    • سلام وقت شما هم بخیر
      بله، رق آلومینیوم 7 میل با ورق آلومینیوم 20 میل متفاوت است برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ورق آلومینیوم 20 را مطالعه کنید.

    • سلام وقت شما هم بخیر
      به علت نوسانات در بازار قیمت های روز با هم متفاوت است برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 02156715210-2 02133972293-5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *