مراکز فروش ورق آلومینیوم تهران

مراکز فروش ورق آلومینیوم تهران

ورق آلومینیوم، یک انتخاب هوشمندانه

ساکن تهران هستید و قصد خرید ورق آلومینیوم را دارید اما شناختی از مراکز فروش این محصول ندارید؟ اصلا قصد استفاده برای کدام صنعت را دارید؟ بسته بندی یا ساختمان سازی یا حمل و نقل و … ! نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا گام به گام شما را راهنمایی کنیم که با شناخت مراکز فروش یه خرید بسیار خوبی داشته باشید.

آلومینیوم را بهتر بشناسیم

فلز آلومینیوم سومین فلز برتر در دنیا شناخته می‌شود که به دلیل داشتن وزن سبک، قابلیت ضدِ زنگ بودن و چکش‌خواری ( انعطاف پذیری) یک فلز بسیار محبوب و پرکاربرد محسوب می‌شود. هم‌چنین آلیاژ هایی به منظور بیش‌تر شدن خواص و ویژگی های آلومینیوم، از چند عنصر دیگر بدست می‌آورند.

از این فلز برای استفاده در صنعت حمل و نقل، هوا فضا، ریل های راه آهن، صنایع نظامی، صنعت داروسازی و غذا، ساخت و ساز و… استفاده می‌شود.

ورق آلومینیوم، از جمله محصولات پرکاربرد در صنعت محسوب می‌شود که انواع مختلفی دارد از جمله ورق آلومینیوم رنگی ، ورق آلومینیوم آجدار و دیگر ورق های آلومینیوم پر مصرف که به صورت عمده یا خرده فروشی عرضه می گردد.

اگر شما برای کسب و کار و صنایع خود نیاز به خرید ورق آلومینیوم دارید در هر شهر ایران باشید مشهد ، اصفهان ، شیراز ، جنوب ایران ، شمال ایران هستید می توانید با ما تماس بگیرید تا ورق آلومینیوم مورد نیاز شما را تامین کنیم و در سریع ترین زمان برای شما ارسال کنیم: 0213397229302156715210

 

مراکز فروش ورق آلومینیوم تهران
مراکز فروش ورق آلومینیوم تهران

مراکز فروش ورق آلومینیوم در تهران

مراکز مختلفی برای خرید و فروش ورق آلومینیوم در سطح شهر تهران وجود دارد که برای هر نوع کاربردی که نیاز دارید می‌توانید به یکی از این مراکز مراجعه کنید. لازم است بدانید که قیمت آلومینیوم ها بر اساس قیمت روز آلومینیوم در بازار جهانی متفاوت بوده و مدام در حال تغییر می باشد.

در این قسمت تعدادی از این مراکز را همراه با مشخصات برای شما آماده کرده ایم:

بازار آلومینیوم احمدآباد مستوفی(فتح)

این مکان، جزو اصلی ترین مرکز ها و بازار ها برای خرید آلومینیوم صنعتی در شهر تهران می باشد. در این مرکز، انواع ورق آلومینیوم ایرانی و خارجی، انواع میلگرد آلومینیوم، انواع پروفیل و لوله آلومینیوم و… را می توانید با مناسب ترین قیمت ها و در ابعاد مختلف تهیه نمایید. در این بازار شما می توانید بیشتر انواع فلزات و آلاینده های آن را تهیه نمایید.

آدرس: فروشگاه شعبه ۲ – آزادگان ورودی احمدآباد مستوفی نبش گلستان۷

 

بازار آلومینیوم پامنار

این مرکز به صورت تخصصی به فروش فلزات در شهر تهران پرداخته است و علاوه بر فلز آلومینیوم، فلزات دیگری را نیز می توانید از طریق بازار آلومینیوم پامنار خریداری کنید. لازم به ذکر است که بازار آلومینیوم پامنار یکی از قدیمی ترین مراکز به شمار می آید.

آدرس: تهران، خیابان پامنار، نرسیده به منار، شماره ۱۹۷/۲

 

بازار آلومینیوم قلعه مرغی

در این بازار شما می توانید بیشتر انواع آلومینیوم ساختمانی از جمله پروفیل، درب و پنجره، ورق و… را تهیه نمایید. به همین خاطر مراجعه به این بازار بیشتر برای افرادی که به دنبال خرید آلومینیوم ساختمانی هستند، مناسب است.

آدرس: جنوب غربی تهران – منطقه ۷- خیابان قلعه مرغی (دوراهی قپان)

 

بازار مس و آلومینیوم تهران

از دیگر بازار های آلومینیوم که در شهر تهران فعالیت داشته و به خرید و فروش فلز آلومینیوم می پردازد، بازار مس و آلومینیوم تهران است که اصلی ترین مرکز در جنوب شهر تهران محسوب می شود.

آدرس: منطقه خانی آباد – بزرگراه آزادگان

مراکز فروش ورق آلومینیوم تهران
مراکز فروش ورق آلومینیوم تهران

بازار آهن شادآباد

شاید تصور کنید که در این بازار صرفا خرید و فروش آهن انجام می پذیرد. اما علاوه بر خرید فروش آهن، برخی از فروشنده های آلومینیوم نیز در این بازار فعالیت می کنند. در این بازار انواع ورق، میلگرد، لوله، پروفیل و… از آلیاژ های مختلف آلومینیوم به فروش می رسد.

آدرس: خیابان شادآباد – بعد از میدان شادآباد

 

بازار آلومینیوم میدان خراسان

در این بازار انواع ورق، میلگرد، لوله، پروفیل و… از آلیاژ های مختلف آلومینیوم به فروش می رسد.

آدرس: میدان خراسان – خیابان 100 متر

علاوه بر این مراکز، فروشگاه های خرده فروشی مختلفی نیز در سراسر تهران وجود دارند که انواع محصولات آلومینیومی را به فروش می رسانند.

برای انتخاب مرکز فروش آلومینیوم مناسب، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع محصولات مورد نیاز خود را مشخص کنید. اگر به دنبال خرید محصولات خاصی از آلومینیوم هستید، باید مرکز فروشی را انتخاب کنید که آن محصولات را عرضه می کند. به عنوان مثال، اگر به دنبال خرید ورق آلومینیوم هستید، باید به مراکز فروشی مراجعه کنید که ورق آلومینیوم عرضه می کنند.
  • قیمت محصولات را مقایسه کنید. قیمت محصولات ورق آلومینیومی در مراکز مختلف متفاوت است. بنابراین، قبل از خرید، قیمت محصولات را در چند مرکز مختلف مقایسه کنید تا بهترین قیمت را پیدا کنید. می توانید از اینترنت یا تماس تلفنی با مراکز فروش مختلف، قیمت محصولات را مقایسه کنید.
  • کیفیت محصولات را بررسی کنید. از فروشنده بخواهید محصولات را به شما نشان دهد تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، می توانید از فروشنده بخواهید محصولات را از نظر وزن، ضخامت، رنگ و سایر ویژگی های فیزیکی بررسی کنید.
  • اعتبار مرکز فروش را بررسی کنید. قبل از خرید، از اعتبار مرکز فروش مطمئن شوید. می توانید از دوستان و آشنایان خود که تجربه خرید آلومینیوم دارند، پرس و جو کنید یا از طریق اینترنت، نظرات سایر مشتریان را درباره مرکز فروش مورد نظر خود مطالعه کنید.
  • خدمات پس از فروش مرکز فروش را بررسی کنید. برخی از مراکز فروش آلومینیوم، خدمات پس از فروش مانند ضمانت محصول، تعویض محصول معیوب و خدمات تعمیر و نگهداری را ارائه می دهند. اگر این خدمات برای شما مهم است، باید مرکز فروشی را انتخاب کنید که این خدمات را ارائه می دهد.

 

کلام آخر

همان‌طور که گفتیم، آلومینیوم یک فلز سبک ضد زنگ، چکش خوار و در عین حال استحکام و دوام بالایی دارد که آن را به یک انتخاب هوشمندانه برای کاربردهای مختلف تبدیل می کند. آلومینیوم هم‌چنین یک فلز بازیافتی است که می توان آن را دوباره به چرخه تولید بازگرداند. اگر قصد خرید ورق آلومینیوم را دارید، با شناخت مراکز فروش معتبر و باتجربه می توانید یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید. ما بهترین مراکز فروش این محصولات را برای شما معرفی کردیم. برای انتخاب یک مرکز فروش ورق آلومینیوم مناسب، باید به عوامل مختلفی مانند کیفیت محصولات، قیمت، خدمات پس از فروش و اعتبار مرکز توجه داشته باشید.

اگر قصد خرید ورق آلومینیوم را دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت ما مراجعه کنید تا به راحتی خرید خود را انجام دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با شماره 2-02156715210 تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *