ورق آلومینیوم امباس

ورق آلومینیوم امباس

ورق‌ امباس ابری چیست؟

ورق‌ آلومینیوم امباس نوعی ورق آلومینیومی با سطح بافت هستند. سطح ورق‌ها معمولاً با طرحی مانند سبد بافته یا طرح پوست تمساح پوشانده می‌شود. ورق‌ها در کاربردهای مختلفی از جمله نمای ساختمان ، تزئینات وسایل نقلیه و لوازم آشپزخانه استفاده می‌شوند. در این پست وبلاگ نگاهی دقیق تر به ورق‌های آلومینیومی امباس  گچبری، استفاده از آنها و نحوه مراقبت از آنها خواهد داشت. امباس آلومینیوم، در سطح شکل گیری الگوهای مختلف محصولات آلومینیومی، به طور گسترده در بسته بندی، ساخت و ساز، دیوار پرده و سایر جنبه‌ها استفاده می‌شود.

بافت سطحی مانند گچ، خراش‌ها و عیوب کوچک را که در اثر آسیب فیزیکی در حین یا بعد از نصب ایجاد می‌شود، پنهان می‌کند. این پوشش همچنین بازتاب را کاهش می‌دهد در حالی که هنوز بسیار حرفه‌ای به نظر می‌رسد. استفاده از آلومینیوم امباس با سد رطوبتی پلی کرافت افزایش اندکی در استحکام و استحکام روکش آلومینیومی ایجاد می‌کند. رایج ترین آلیاژ  ورق آلومینیوم امباس مورد استفاده: 1060، 3003، 3105

 

ورق آلومینیوم امباس
ورق آلومینیوم امباس

کاربرد ورق ابری اجرتی 

این به طور گسترده ای در یخچال، فریزر، دکوراسیون داخلی، سقف، دکوراسیون دیوار، لوازم خانگی و سایر زمینه ها استفاده می شود. یخچال فریزر، سردخانه، پانل های سقف، کف، ساختمان، برق، دیوار، ماشین و غیره استفاده می‌شود.

چگالی کم

چگالی آلومینیوم خالص 2.71 کیلوگرم بر متر مکعب است که تنها یک سوم چگالی فولاد و آلومینیوم منیزیم است و چگالی آلیاژ کمتر است. بنابراین، صفحه آلومینیومی طرح پوست پرتقال با وزن و ضخامت یکسان دو سوم مربع تر از فولاد است.

ورق آلومینیوم امباس ابری مقاوم در برابر خوردگی

سطح صفحه آلومینیومی ذرات پوست پرتقال با یک فیلم اکسید متراکم، سخت، بی رنگ و شفاف پوشیده شده است که می تواند در برابر فرسایش باد، غذا، گاز طبیعی و غیره مقاومت کند. پس از عملیات شیمیایی یا آنودیزاسیون، ضخامت لایه اکسیدی را می توان افزایش داد. به طور کلی، ضخامت فیلم اکسید 5-15 میکرون است که مقاومت در برابر خوردگی سطح صفحه آلومینیومی پوست پرتقال را تا حد زیادی بهبود می بخشد و ساختار متخلخل فیلم آنودایز شده را می توان برای جذب رنگ ها و یون های فلزات سنگین استفاده کرد. و آن را به انواع رنگ های دلپذیر و مقاوم در برابر آفتاب رنگ کنید.

مزایا ورق ابری آلومینیوم

  • سبک وزن.
  • مقاوم در برابر خوردگی.
  • استحکام کافی.
  • میزان بهبودی بالا.

ورق آلومینیوم امباس به استفاده از میله‌های مکانیکی برای فشار دادن اشکال و نقش‌های مختلف بر روی ورق‌های پایه مانند ورق‌های فولادی رنگی، ورق‌های آلومینیومی رنگی و ورق‌های گالوانیزه اشاره دارد. برای اینکه روی سطح ورق‌های فلزی نقش یکپارچه داشته باشیم، ظاهر آن بیشتر سه بعدی است.

زیرا خود ورق آلومینیوم امباس دارای ویژگی‌های عایق حرارتی، ضد آب و مقاوم در برابر شعله، وزن سبک و مقاومت در برابر زلزله، ساخت مناسب، عایق صدا و کاهش صدا، حفاظت از محیط زیست سبز، زیبا و بادوام هستند و به دلیل اینکه روش مونتاژ تخته ساده و آسان است. عملی است، آن را با محیط فصلی محدود نمی کند، بنابراین نصب و استفاده بسیار امن و راحت، مناسب برای تمام فصول است.

سازگار با محیط زیست و بادوام:

ورق آلومینیوم امباس دارای ساختار شیمیایی و فیزیکی پایدار هستند، کپک را تجزیه نمی کنند، بدون تشعشع، بدون آلودگی، سبز و حفاظت از محیط زیست. این ضایعات ساختمانی را تا حد زیادی در طول فرآیند ساخت و ساز کاهش می‌دهد و محصولی با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست است. ورق آلومینیوم امباس به راحتی تمیز می‌شوند، بادوام هستند و عمر مفید بالایی دارند.

طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی:

ورق آلومینیوم امباس را می‌توان به طور گسترده در ساخت و ساز شهرداری، خانه‌های آپارتمانی، سالن‌های اداری، ویلاها، جاذبه‌های باغ، بازسازی ساختمان‌های قدیمی، غرفه‌های نگهبانی و بسیاری از زمینه‌های مهندسی دیگر مورد استفاده قرار داد. مصالح ساختمانی نه تنها برای سازه‌های بتنی آجری، سازه‌های اسکلت، سازه‌های فولادی، ساختمان‌های سبک بدنه و دیگر انواع ساختمان ها، بلکه برای دکوراسیون و نوسازی ساختمان‌های موجود و همچنین در داخل ساختمان‌ها نیز مناسب است. و دکوراسیون فضای باز ورق آلومینیوم امباس در حال تبدیل شدن به اولین انتخاب برای عایق کاری دیوارها و مصالح ساختمانی تزئینی هستند.

ویژگی های ورق آلومینیوم امباس

ورق آلومینیوم امباس خود دارای ویژگی‌های عایق حرارتی، ضد آب و مقاوم در برابر شعله، وزن سبک و مقاومت در برابر ضربه، عایق صدا و کاهش صدا، حفاظت از محیط زیست سبز، زیبا، بادوام و خود تمیز شونده است. , نصب و استفاده بسیار ایمن و راحت و محدود به محیط فصلی نیست و برای تمام فصول مناسب است. این اولین انتخاب برای ساخت و ساز شهرداری، خانه‌های آپارتمانی، سالن‌های اداری، ویلا، جاذبه‌های باغ، بازسازی ساختمان‌های قدیمی، جعبه‌های نگهبان، توالت‌های سیار و بسیاری از زمینه‌های مهندسی دیگر است. چشم انداز بهتر و بهتر خواهد شد.

روش‌های جالب برای استفاده از ورق‌های آلومینیومی امباس

ورق آلومینیوم امباس به صورت ابری و لوزی ساخته می شوند که بسته به هر صنعت، استفاده از آن ها متفاوت است. ورق آلومینیوم امباس امکان خوردگی و زنگ زدگی ندارند و به راحتی و خیال آسوده می توان از آنها استفاده نمود. سایز استاندارد این ورق ها عمدتا 2 در 1 متر می باشد تا بتوانید به خوبی نیازهای شما را در این زمینه برآورده نماید.

  • کفپوش صنعتی مدرن.
  • نمای داخلی و خارجی صنعتی مدرن.
  • سقف یا سقف صنعتی مدرن.
  • کناره آسانسور که به راحتی تمیز می‌شود.
  • درب‌های امباس.
  • تخته‌های کف مدرن، پانل ها، یا تخت کامیون.
  • بک اسپلش آشپزخانه.

 

ورق آلومینیوم امباس
ورق آلومینیوم امباس

ورق‌های آلومینیومی امباس  چگونه ساخته می‌شوند؟

ورق‌های آلومینیومی امباس از غلتاندن فلز بین دو غلتک که یکی از آنها دارای طرح امباس  است ساخته می‌شود. این فرآیند طرح را بر روی ورق حک می‌کند. سپس ورق آنیل می‌شود که استحکام و دوام آن را افزایش می‌دهد. پس از آن، دوباره از میان مجموعه‌ای از غلتک‌ها عبور داده می‌شود تا عیوب را صاف کند. این فرآیند بافتی ایجاد می‌کند که به پنهان کردن عیوب کمک می‌کند و به ورق اجازه می‌دهد نور را بهتر منعکس کند. در نهایت با یک فیلم محافظ شفاف پوشانده شده است تا از آسیب دیدن طرح جلوگیری شود.

قیمت روز ورق آلومینیوم امباس

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم امباس با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

انواع ورق آلومینیوم

سخن پایانی

تا اینجا سعی کردیم اطلاعات مناسبی در مورد ورق آلومینیوم امباس در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای مشاوره و اطلاع از قیمت و خرید ورق آلومینیوم امباس و دیگر محصولات ما مثل: ورق آلومینیوم با فرم شادولاین با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

قیمت ورق آلومینیوم امباس ابری چقدره؟

برای اطلاع از قیمت و خرید ورق آلومینیوم 9 میل با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

مزایا ورق آلومینیوم امباس چیست؟

از مزایا ورق آلومینیوم امباس می‌توان سبک وزن بودن آن، مقاوم در برابر خوردگی، استحکام کافی را نام برد.

کاربرد ورق آلومینیوم امباس چیست؟

ورق امباس، بسیار نازک ساخته شده است، به طور گسترده‌ای در صنایع غذایی استفاده می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

6 پاسخ به “ورق آلومینیوم امباس”

    • سلام وقت شما هم بخیر
      ورق‌های آلومینیوم امباس ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    • سلام وقت شما هم بخیر
      به علت نوسانات در بازار قیمت های روز با هم متفاوت است برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 02156715210-2 02133972293-5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *