ورق آلومینیوم 25 میل

ورق آلومینیوم 25 میل

ورق آلومینیوم 25 میل

آلومینیوم یا آلومینیم نامیده میشود.این فلز با اینکه فراواترین عنصر شناخته میشود ولی در حقیقت به سختی روی پوسته زمین یافت میشود. این فلز قابلیت های بالایی دارد و در اکثر صنایع کاربرد های فراوان دارد که ورق آلومینیوم 25 میل یکی از انواع این ورق ها می باشد.

آلوم آنلاین طیف گسترده‌ای از ورق‌های ‌آلومینیومی با ضخامت 25 میلی متر را ارائه‌ می‌دهد که چند منظوره طراحی شده‌اند و برای پاسخگویی به تمام نیازهای شما مناسب هستند. این ورق‌های آلومینیومی با ضخامت 25 میلی‌متر به دلیل ویژگی‌های فراوانی که دارند، کاربردهای مختلفی را ارائه می‌دهند که آنها را برای استفاده روزمره در صنایع مختلف بسیار ضروری می‌کند. ورق آلومینیوم با ضخامت 25 میلی متر برای استفاده در صنایعی مانند صنعت هوانوردی حیاتی است و همچنین به دلیل غیر سمی بودن در داروسازی محبوب است. ورق‌های ‌آلومینیومی با ضخامت 25 میلی متر که در آلوم آنلاین موجود است، عمدتاً به دلیل خاصیت بازیافت پذیری، سازگار با محیط زیست هستند. علاوه بر این، ویژگی غیرقابل نفوذ ورق آلومینیومی با ضخامت 25 میلی‌متر، آنها را برای استفاده در بسته‌بندی مناسب می‌سازد، بیشتر به این دلیل که اجازه نمی‌دهند مایع از خود عبور کند.

ورق آلومینیوم 25 میل
ورق آلومینیوم 25 میل

ویژگی‌های ‌ورق آلومینیوم 25 میل

مقاومت در برابر زنگ زدگی ورق آلومینیوم 25 میل به این معنی است که دوام آنها فوق العاده طولانی است و همچنین آنها را به راحتی قابل استفاده مجدد‌ می‌کند، به خصوص در مقایسه با سایر مواد. این خاصیت برای مقاومت در برابر خوردگی به این معنی است که آنها برای استفاده در سقف و سینک آشپزخانه ایده آل هستند. ویژگی‌های ‌مقاوم بودن در برابر مایعات و نداشتن آلودگی. ورق آلومینیوم 25 میل آنها را برای بسته بندی محصولات حساس مانند غذا و دارو مناسب‌ می‌کند. ورق آلومینیوم 25 میلهمچنین در مقایسه با سایر فلزات، مواد سبک و رسانای خوبی هستند.

آلومینیوم و آلیاژهای آن امروزه به دلایل مختلف یکی از کاربردی ترین فلزات به حساب‌ می‌ای ند. هزینه کم، وزن سبک و ظاهر مدرن آن از جمله دلایل اصلی استفاده گسترده از آن است. بدون جرقه، رسانای الکتریکی، رسانای حرارتی، غیر مغناطیسی، بازتابنده و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است. به دلیل سهولت ساخت، غیر سمی بودن، استحکام و مقاومت در برابر جوهای خورنده صنعت و محیط‌های ‌دریایی، در صنایع ساخت و ساز، دریایی و هواپیماسازی محبوب است. آنودایز کردن این مقاومت در برابر خوردگی را افزایش‌ می‌دهد و همچنین رنگ‌های ‌رنگین کمانی را در رنگ‌های ‌مختلف امکان پذیر‌ می‌کند. برخی از آلیاژها کمی خورنده هستند و به همین دلیل برای محافظت بیشتر با یک لایه نازک آلومینیوم روکش شده‌اند.

آلومینیوم 25 میل در برابر خوردگی به ویژه در محیط‌های ‌دریایی بسیار مقاوم است. همچنین دارای محتوای منیزیم بالایی است که آن را به بالاترین استحکام آلیاژ غیر قابل عملیات حرارتی موجود تبدیل‌ می‌کند. دارای ویژگی‌های ‌تکمیلی خوب و کارایی عالی است. به راحتی کشیده یا جوش داده‌ می‌شود و ممکن است به اشکال پیچیده در آید.

قیمت ورق آلومینیوم 25 میل

شما‌ می‌توانید برای اطلاع از قیمت ورق آلومینیوم 25 میل آلوم آنلاین به صورت روزانه با کارشناسان ما در تماس باشید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

 کاربرد‌های ‌ورق آلومینیوم 25 میل

ورق آلومینیوم 25 میلی متری به دلیل ویژگی‌های ‌زیادی که دارد، کاربردهای مختلفی را ارائه‌ می‌دهد که آنها را برای استفاده روزمره در صنایع مختلف بسیار ضروری‌ می‌کند .

در گذشته قاب پنجره‌ها، پانل‌ها، سقف‌های ‌گنبدی و سایر سازه‌ها و زیور آلات با دهانه وسیع به طور فزاینده‌ای با آلومینیوم ساخته‌ می‌شدند. امروزه از آن برای سقف‌ها، سایدینگ‌ها، شیشه‌های ‌شفاف، چهارچوب پنجره‌ها و درها، راه پله‌ها، سیستم‌های ‌تهویه مطبوع، حفاظت خورشیدی، سیستم‌های ‌گرمایشی، مبلمان و بسیاری موارد دیگر استفاده‌ می‌شود.

 

ورق آلومینیوم 25 میل
ورق آلومینیوم 25 میل

 

موارد استفاده ورق آلومینیوم 25 میل

  • قطعات ماشینکاری شده.
  • قطعات موتورسیکلت و خودرو.
  • جیگ‌ها.
  • ابزارها.
  • صفحات پایه.
  • قالب‌ها.
  • مخزن.
  • تخته.

دلیل گران بودن ورق آلومینیوم

آلومینیوم به عنوان یک فلز پایه انرژی بر نامیده‌ می‌شود زیرا برای تولید به مقدار قابل توجهی انرژی نیاز دارد. از آنجایی که آلومینیوم به شکل خالص وجود ندارد، باید از سنگ معدن بوکسیت تهیه و تبدیل شود.

ورق آلومینیوم 25 میل
ورق آلومینیوم 25 میل

سفارش ورق آلومینیوم 25 میل

تامین کنندگان آلوم آنلاین تضمین‌ می‌کنند که ورق آلومینیوم 25 میلی را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار شما قرار دهند. این ورق‌های ‌آلومینیومی را‌ می‌توان با نیاز خاص شما مهندسی کرد تا استفاده شما آسان‌تر شود. آلومینیوم باید در راس اولویت شما باشد زیرا قابل استفاده مجدد هستند و آنها را دوستدار محیط زیست‌ می‌کند.

از دیگر محصولات آلوم آنلاین

ورق آلومینیوم 6061

ورق آلومینیوم 1100

ورق آلومینیوم ابری

ورق آلومینیوم 15 میل

ورق آلومینیوم 7 میل

برای مشاوره و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

قیمت ورق آلومینیوم 25 میل چقدر؟

برای اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

ورق آلومینیوم 25 میل در چه جاهایی استفاده می شود؟

ورق آلومینیوم به دلیل ویژگی های زیادی که دارد در صنایع مختلف از جمله:قطعات خوردرو، قالب ها، مخزن و...

کاربرد ورق آلومینیوم 25میل

ورق آلومینیوم 25 میل به دلیل ویژگی های زیادی که دارد در صنایع مختلف استفاده می‌شود از جمله قاب پنجره‌ها، سقف‌های گنبدی و...

به این مطلب امتیاز دهید

6 پاسخ به “ورق آلومینیوم 25 میل”

    • سلام مهدی عزیز
      ورق‌های آلومینیوم 25 میل ما تولید کارخانه ‌های المهدی،ایرالکو،سالکو است.

    • سلام رضا عزیز
      بله خرید عمده هم داریم. برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

    • سلام محمد عزیز
      به علت نوسانات در بازار قیمت های روز با هم متفاوت است برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *