ورق آلومینیوم 9 میل

ورق آلومینیوم 9 میل

ورق آلومینیوم 9 میل

ورق های آلومینیومی که با ضخامت های مختلفی بر حسب کاربردی که دارند تولید می گردد که ورق آلومینیوم 9 میل یکی از آنها می باشد. فلز آلومینویم در ابتدا جایگاهی با ارزش تر از طلا داشته و به فراوانی در پوسته زمین پیدا می شده و بعد از اکسیژن و سیلیکون مهم ترین فلز بشمار می رفته. این فلز بسیار نرم و قابلیت انعطاف داشته و به رنگ نقره ای می باشد و در صنایع مختلفی از جمله حمل و نقل زمینی و هوایی، بسته بندی ، عایق های حرارتی و برودتی و دکوراسیون و … کاربرد دارد این فلزدر آلیاژ و انواع مختلفی ورق از جمله ورق آلومینیوم 9 میل نمونه ای از این ورق ها می باشد.

آلومینیوم یک ورق فلزی مفید است که در بخش‌های با فناوری پیشرفته مانند هوانوردی و فضا کاربرد دارد و همچنین در خطوط تولید معمولی‌تر کاربرد دارد. این ماده به دلیل توانایی قوی‌تر شدن در دماهای سرد و همچنین وزن فوق‌العاده سبک و توانایی شکل‌دهی آسان آن ارزشمند است.

 

ورق آلومینیوم 9 میل
ورق آلومینیوم 9 میل

 

ساختار ورق آلومینیوم 9 میل

مصالح ساختمانی با شکل پذیری خوب، توانایی پرداخت و مقاومت در برابر خوردگی، اکسیداسیون الکترولیتی خوب، مناسب برای جوشکاری.

مقاومت در برابر خوردگی بسیار خوب، این ماده تمایلی به ترک خوردگی تنش ندارد. کارایی ابزار برش در حالت آنیل شده مناسب نیست اما در حالت سخت شده قابل قبول است. برای قطعات با استحکام متوسط ​​با برنامه های عملیاتی طولانی در دماهای 50 درجه سانتی گراد تا 70 درجه سانتی گراد، کاربردهایی که نیاز به ویژگی های تکنولوژیکی خاص، مقاومت در برابر خوردگی، ویژگی های زیبایی شناختی، هنگام تماس با مواد غذایی، مشخصات بالا هواپیما و قطعات خودرو دارند، استفاده می شود.

ورق آلومینیوم 9 میل
ورق آلومینیوم 9 میل

کاربرد ورق آلومینیوم 9 میل:

کابین هواپیما، کابین خلبان هلیکوپتر، پوشش کف، چارچوب درها، موانع ایمنی، پله برقی، مبلمان، ساقه پرچ، سفارش مقداری ورق آلومینیوم به ضخامت 9 میل از می تواند ایده خوبی باشد.

بنابراین چه در حال ساخت مخازن سوخت هواپیما باشید و چه زیور آلات تزئینی، ورق آلومینیومی به ضخامت 9 میل  می‌تواند کاربردی باشد به عنوان مثال، یک رول از ورق های آلومینیومی را می توان در کارخانه های تولیدی که ظروف پخت و پز و ظروف آشپزخانه تولید می کنند، استفاده کرد، یا ممکن است از آن در صنعت ساخت و ساز برای ایجاد دیوارهای ناودانی و بادوام استفاده کنید. می توان از آن برای ایجاد کالاهای مصرفی مانند پلاک های شخصی استفاده کرد و در نازک ترین شکل آن، ورق آلومینیومی می تواند به عنوان فویل بسته بندی مواد غذایی و سایر کالاهای فاسد شدنی استفاده شود.

ویژگی ورق آلومینیوم 9 میل

  • شکل پذیری خوب
  • قابلیت پرداخت و مقاومت در برابر خوردگی
  • خواص مکانیکی آلومینیوم

آلومینیوم می تواند بدون شکست تغییر شکل دهد. این اجازه می دهد تا آلومینیوم با نورد، اکسترود، کشش، ماشین کاری و سایر فرآیندهای مکانیکی تشکیل شود. همچنین می توان آن را با تحمل بالا ریخت.

آلیاژسازی، کار سرد و عملیات حرارتی همگی می توانند برای تنظیم خواص آلومینیوم مورد استفاده قرار گیرند.

استحکام کششی آلومینیوم خالص حدود 90 مگاپاسکال است اما برای برخی از آلیاژهای قابل عملیات حرارتی می توان این میزان را به بیش از 690 مگاپاسکال افزایش داد.

قیمت روز ورق آلومینیوم 9 میل

برای مشاوره و اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم 9 میل با مشاوران ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

از بین ورق های آلومینیومی جامد به صورت انباشته انتخاب کنید، یا انواع سیم پیچی را انتخاب کنید. برخی از ورق ها به شکل سوراخ دار هستند که می تواند برای ساخت واحدهای ذخیره سازی خرده فروشی و ویترین و همچنین لوازم خانگی مانند اجاق گاز مفید باشد. و برخی دیگر دارای ورق آلومینیوم اندود الماس هستند. این گونه دارای الگوی کمی برجسته از الماس است و برای ایجاد کفپوش های ضد لغزش در انبارها، اسکله ها، مدارس و هر جای دیگری که لیز خوردن و سقوط می تواند خطرآفرین باشد، ایده آل است. اندازه مناسب ورق آلومینیوم با ضخامت 9 میل را انتخاب کنید، قالب و پرداخت را انتخاب کنید و هر فلزی را که نیاز دارید می توانید از آلوم آنلاین تهیه کنید.

ورق آلومینیوم 9 میل
ورق آلومینیوم 9 میل

انواع آلیاژ ورق آلومینیوم

سخن پایانی

برای مشاوره و اطلاع از قیمت روز ورق آلومینیوم 9 میل و دیگر محصولات ما مثل: سقف کاذب آلومینیوم با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

شماره‌های تماس: 02133972293    02156715210 

سوالات متداول

قیمت روز ورق آلومینیوم 9 میل چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت و خرید ورق آلومینیوم 9 میل با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

کاربردترین ورق آلومینیوم 9 میل چیست؟

ورق آلومینیوم 9 میل جز پرکاربرد ترین ورق آلومینیوم است. که در صنایع مختلف از آن استفاده می شود

ورق آلومینیوم 9 میل چیست؟

ورق آلومینیوم 9 میل یک ورق آلومینیوم است که در بخش‌هایی با فناوری پیشرفته مثل هوانوردی و فضا کاربرد دارد.

به این مطلب امتیاز دهید

6 پاسخ به “ورق آلومینیوم 9 میل”

    • سلام وقت شما هم بخیر
      بله خرید عمده هم داریم برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.
      شماره های تماس: 02156715210-2 02133972293-5

    • سلام وقت شما هم بخیر
      به علت نوسانات در بازار قیمت های روز با هم متفاوت است برای اطلاع از قیمت با کارشناسان ما در آلوم آنلاین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *